+420 775 55 38 66

servis@opravujemauta.cz

Speciální služby

Kromě běžných oprav se taktéž zabýváme vozy BMW, převážne staršími modely. Na tyto vozy nabízíme generální opravy motorů, stavby motorů a veškerých mechanických částí vozu. Kromě oprav nabízíme také úpravy benzínových motorů M20 (e30/34), M50(e36/34) a S38 (e34 M5, e24, e28). Pro M20 a M50 se jedná o zvětšení objemu motoru s dalšími úpravami, které dodají motoru sílu hlavně v nízkých otáčkách, ale také ve vysokých. Veškeré námi prováděné generální opravy těchto motorů dostanou Váš motor do stavu nového. Všechny tyto opravy / úpravy se řeší individuálně.

 

Ukázky práce:

Přestavba motoru M50B25TU

Popis:

  • Zvětšení objemu na 2,8litru
  • Kompletní GO motoru
  • Výměna všech silentbloků za pevné strongflex
  • Diferenciál z e36 m3
  • Zadní díl výfuku e36 m3
  • Instalace velkých brzd 315/280mm

Ukázka zvuku: https://www.youtube.com/watch?v=kVzVhr7Nkkc

 

Přestavba motoru M20 o obsahu 2,5litru.

 

Popis:

  • Zvětšení objemu na 2,8litru
  • Rozšířený sací trakt
  • Sportovní nerezové svody
  • Zvětšený kompresní poměr z 8,8:1 na 10:1
  • Sportovní vačková hřidel Schrick
  • Větší vstřikovací trysky a celkově posílený přísun paliva
  • Rozšířené sedla ventilů
  • Upravený software řídící jednotky

Výsledek: Obrovský rozdíl v charakteristice motoru hlavně v nízkých otáčkách. Auto je dravější za plynem a v kombinaci se samosvorným diferenciálem se stává velmi zábavným nástrojem.

Pro zájemce o přestavbu motoru M20 je možno si tento upravený motor vyzkoušet.

Nabízené typy přestavby:

Původní 2,5litrový motor lze upravit buďto na objem 2,7litru nebo 2,8litru. Stavba s obsahem 2.7 nevyžaduje žádné velké úpravy navíc, aby uživatel pocítil znatelný rozdíl. U přestavby na 2.8litru už stavba vyžaduje více úprav. Po dohodě je možno upravit i motor s původním objemem 2.0litru.

Kontakt: robert@opravujemauta.cz

Pro motory S38 nabízíme taktéž generální opravy. Majitelé těchto M5tek jistě ví, že jejich opravy nejsou zrovna levná záležitost a vzhledem k nízkému počtu těchto aut je již velmi málo specialistů a mnoho dílen či mechaniků se do těchto motorů nechtějí vůbec pouštět. V našem případě nabízíme velmi přijatelné ceny a hlavně zkušenosti s těmito motory. Málo těchto motorů běží tak jak má, i když se nemusí vůbec jednat o nic zásadního. My si ovšem poradíme téměř s čímkoliv.

Oprava motoru S38B36 s prasklým blokem:

Původní majitel s vozem nenajezdil mnoho a spíše stálo schované. Při jeho prodeji zmínil, že byl nedávno vyměněn termostat. Již při jízdě zpátky auto střídavě topilo a netopilo, teplota oleje sotva dobelhala k 70°C. Nový termostat byla tedy jasná volba. Po výměně termostatu auto začalo topit jak mělo a i teplota oleje byla dobrá. Ovšem i u takového vozu si někdo dovolil výměnu termostatu naúčtovat a nevyměnit jej. Po několika ujetých kilometrech s motorem i olejem v provozní teplotě auto ztratilo výkon a mělo houpavý volnoběh. Po týdenním hledání závady byla příčina jasná, prasklý blok motoru. Motor evidentně nejel v provozní teplotě už hodně dlouho a bohužel nevydržel. Vyřešit blok je vcelku jednoduché stačí koupit nový u dealera BMW za 60000kč a vyměnit jej J. Ovšem ne každý si nový blok může dovolit. Sehnat starší blok je prakticky nemožné, a pokud se jej podaří sehnat je jeho stav kupujícímu neznámy. Spoláhat na udáje prodávajícího je v tomto případě dost nebezpečné. Objevila se varianta přestavby na blok ze sériového 3.5litru M30. Toto vyžadovalo více úprav týkající se odvodu oleje atd. Ovšem nakonec se povedlo. Motor opět ožil a funguje skvěle. V průběhu času proběhla i GO hlavy motoru.

Kontakt: honzas38@opravujemauta.cz